pijl naar benedenpijl naar linkspijl naar rechtspijl naar bovenKalenderVinkjeMail icoonFacebook icoonDeel icoonLinkedIn icoonTelefoonPlayWhatsApp icoonYouTube icoon Ga naar content
Bel ons: 036 - 799 8130
(Ma t/m vrij 8:30 - 17:00)
Vraag offerte aan
Menu
Slimmer werken

Slimmer werken

Onlangs zijn we gestart met de uitrol van ons nieuwe bedrijf: MKB365. Naast een sterk en simpel portfolio, een nieuwe website en nieuwe medewerkers hebben we vooral behoefte aan slimme tooling voor onze dagelijkse werkzaamheden. Daarom stelden we de vraag: 'Hoe halen we maximale productiviteit met minimale inspanning'? 

Na het uitschrijven van een aantal processen en procedures, konden we al een snelle invulling geven aan onze behoeftes. Eenvoudige en standaard applicaties, welke snel in gebruik genomen konden worden. Dit klinkt natuurlijk eenvoudig (en dat was het uiteindelijk ook). Dus waarom zouden we deze informatie delen? 

Onze organisatie staat voor altijd en overal slimmer werken vanuit standaard (Microsoft) oplossingen. Dit hebben wij dan ook zelf toegepast op MKB365.  

Hoe werk je altijd? 

  • Door medewerkers zelf oplossingen aan te laten dragen 
  • Door gestandaardiseerde en gebruiksvriendelijke applicaties te kiezen  
  • Te zorgen dat ze op alle apparaten toegang hebben (besturingssysteem en browser-onafhankelijk) 

Hoe werk je overal? 

  • Door te kiezen voor een Cloudoplossing (SaaS, Software as a Service) 
  • Door medewerkers te faciliteren in een Moderne Online Werkplek 
  • Overal benaderbaar via mobiel: Online en Offline (ook leuk als je donderdagavond nog in de voetbalkantine hangt) 

Maar vooral, hoe werk je slimmer? 

  • Door informatie te delen in een centraal (CRM) systeem 
  • Door het gewoon 'aanzetten' van applicaties die je nog niet kent, in plaats van twee dagen te besteden aan procesbeschrijving. Dit geeft verrassende inzichten 
  • Door gebruik te maken van informatie welke (Online) 'voor het oprapen' ligt. Denk aan YouTube video's, online handleidingen, maar vooral de community 

Dankzij de standaardisatie gebruiken we (vanzelfsprekend) Dynamics 365 voor de samenwerking tussen de afdelingen aan dezelfde relaties. Hierbij is SharePoint (Office 365) en Outlook (Office 365) geïntegreerd met Dynamics 365. Dit geeft ons tijdswinst, uniformiteit van werken én hierdoor staat ook alles op één centrale plek! 

En mochten we iets niet weten, dan gebruiken we gewoon Microsoft Teams om elkaar up-to-date te houden. 

Slimme groet, 

Geschreven door:
Ronald Hoek
Co-Founder
Stel mij een vraag
Aanbevolen voor jou