Skip to main content

Een nieuw (CRM) systeem begint met een Slimme Start

In meer dan 10 jaar tijd ben ik bij veel verschillende organisaties geweest. Van de onderkant van het MKB tot grote overheidsinstellingen. Het allerleukst vind ik altijd het verhaal achter een organisatie en hoe bepaalde organisaties zijn gestart. Veelal alleen of met een (zakelijke) partner. Met de focus op het leveren van producten en/of diensten en het ondernemerschap.

Naarmate een bedrijf groeit, ontwikkelt een organisatie ook mee. Nieuwe mensen, een (groter) kantoor, eventueel een bedrijfshal en extra aandacht voor, en focus op, een gestructureerde organisatie en verantwoordelijkheden. Een ander component is centralisatie van gegevens en uniforme processen. Dit zijn allemaal aspecten waar bij de start van een bedrijf vaak geen rekening mee is gehouden.

‘Wist je dat een organisatie 28% sneller kan groeien als er structuur in uniformiteit in bepaalde processen zit?’ 

Afgelopen anderhalf jaar hebben wij organisaties geholpen met de inrichting op het gebied van relatiebeheer, sales, marketingprocessen en service. Hier zitten veel overeenkomsten in, waardoor organisaties een minder snelle start maakten dan wij graag willen.

‘Bij ERP implementaties is de gemiddelde doorlooptijd 6-9 maanden. Daarnaast loopt 76% van de implementaties vertraging op waardoor de kosten (onnodig) oplopen.’

Al deze facetten waren aanleiding om de ‘Slimme Start’ te ontwikkelen voor het MKB. Dit is een oplossing die snel, efficiënt en binnen budget wordt opgeleverd aan onze klanten. Hiermee voorzien wij onze klanten van de laatste functionaliteiten, maar zorgen wij dat alleen de functies zichtbaar zijn die daadwerkelijk gebruikt worden.

Met de out-of-the-box integratie met Outlook ontvangen onze klanten maximaal rendement uit bestaande informatie. Wil je bijvoorbeeld weten hoeveel klanten je hebt of met welke klanten je veel e-mailt of afspraken hebt? Dit zit allemaal standaard in een mooie grafiek binnen de ‘Slimme Start’.

Ben je de Slimme Start ontgroeid?! Dan is deze makkelijk uitbreidbaar met o.a.:

  • Leadregistratie module
  • Verkoopkansen module (incl. offertes maken)
  • Marketing module
  • Koppeling met MailChimp

Mogen we jou ook een ‘Slimme Start’ bezorgen?

DYNAMICS 365 SLIMME START

Snel starten met het CRM voor het MKB.

Stephan.Steijger

Author Stephan.Steijger

More posts by Stephan.Steijger

Leave a Reply