Skip to main content

Je klanten verrassen doe je zo!

Herken je deze veel voorkomende scenario’s?

  • Je sales team besteedt meer tijd aan papierwerk dan aan klanten;
  • Een deal is vertraagd omdat belangrijke informatie ‘vastzit’ op kantoor;
  • Teams werken niet efficiënt samen om deals te sluiten, en de klanten worden in het donker gelaten;
  • Kritische bedrijfsinformatie wordt op te veel plaatsen opgeslagen en is moeilijk te vinden;
  • Je klantrelaties lopen deukjes op doordat je niet meteen hun vragen kunt beantwoorden.

Lees dan vooral verder! In deze blog leggen we je uit op welke manieren je de bovenstaande uitdagingen aan kunt gaan en je productiviteit kunt maximaliseren.

Werken in de cloud

Kleine en middelgrote bedrijven maken steeds meer gebruik van cloudproducten om de bovengenoemde uitdagingen aan te gaan en hun prestaties te verbeteren. Deze productiviteits-tools in de cloud helpen hen bij het stimuleren van de verkoop, het verbeteren van klantrelaties en het altijd en overal slimmer werken.

Voor je sales teams betekent dit de mogelijkheid om onderling kennis te delen en de geschiedenis van de klant met je organisatie vast te leggen. Voor jou betekent dit een verhoogd zakelijk inzicht dat leidt tot het nemen van betere beslissingen voor de groei van je bedrijf.

45% van MKB bedrijven zegt dat hun medewerkers meer gedaan krijgen in dezelfde tijd dankzij de cloud en mobiele technologieën – Boston Consulting Group

Dynamics 365 in combinatie met Office 365

Door Dynamics 365 te combineren met Office 365 kun je bestaande klanten beter onderhouden en je verkoopproces versnellen.

  • Gebruik Outlook om binnenkomende e-mails om te zetten in leads, verkoopkansen en ondersteuningsaanvragen in Dynamics 365.
  • Gebruik Excel om informatie/gegevens te importeren, exporteren of delen vanuit Dynamics 365.
  • Gebruik Microsoft Teams om samen te werken met klanten en collega’s en om vergaderingen bij te houden als activiteiten in Dynamics 365.
  • Gebruik OneNote om informatie snel vast te leggen en de notitie rechtstreeks te koppelen aan een klant in Dynamics 365.
  • Gebruik Word om zakelijke communicatie te moderniseren met professionele documenten die automatisch kunnen worden gevuld met gegevens uit Dynamics 365.
  • Gebruik Sharepoint om relevante zakelijke documenten zoals offertes, verkooporders en prijslijsten op te slaan en te delen met teams. Documenten in Sharepoint zijn gemakkelijk beschikbaar vanuit Dynamics 365.

Maximaliseer de winkans van verkoopkansen

De krachtige combinatie van Microsoft Dynamics 365 en Office 365 helpt je productief te werken en zakelijke uitdagingen aan te gaan. Het helpt je met het vergroten van je sales effectiviteit, het verbeteren van klantenbinding en het voorblijven van je concurrentie.

Ervaar zelf hoe een zakelijke oplossing van Microsoft je dagelijkse werkzaamheden kan vergemakkelijken met de gratis proefversie van Dynamics 365 Slimme Start: een tool die zorgt voor zinvolle inzichten in de klant, zodat je de beste beslissingen kunt maken voor de toekomst van je bedrijf.

DYNAMICS 365 SLIMME START

Snel starten met het CRM voor het MKB.

Stephan.Steijger

Author Stephan.Steijger

More posts by Stephan.Steijger

Leave a Reply